Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě „ Svět Proutí “
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí telefonu (774 220232), e-mailu (mercuryhouse@seznam.cz), či písemně na naší adrese (viz Kontakt).
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry a ostatní údaje uvedené na našich stránkách (barevné kombinace výpletu, dekorativní proužky a jejich umístění, odstíny proutí a barvy potahu a polstrování) jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. Možné odchylky jsou cca 5 %, je to ruční kusová výroba. V případě větších nesrovnalostí s uvedenými rozměry Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v dobrém stavu a v souladu s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem, a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) BALNÉ, POŠTOVNÉ a SLEVA (pozorně přečtěte !!!)
Objednané zboží vám zašleme poštou. Balík do ruky. Garantované doručeni objednávky druhý den. Poštovné od 119,- Kč (do 5 kg) při platbě předem na náš účet 2501013802/2010, od 168 Kč při platbě na dobírku. Balné je zdarma. U zásilek nepravoúhlých tvaru připočítáváme příplatek podle platného ceníku pošty od 1. 10. 2012. U velkých zásilek a velkých zásilek nepravidelných tvarů cena dopravy bude vypočítána individuálně podle ceníku služby, v objednávce můžete dopsat požadavek na předběžný výpočet ceny dopravy velkých zásilek. Při objednávce nad 2500,-Kč bez DPH (u kusových zásilek, které vejdou do jednoho balíku podle rozměru konečného balíku a váhy) Vám bude poskytnuta sleva ve výší 5 %.
Dodáni objednávek do Slovenské republiky provádíme po platbě předem. Vice krát zboží na Slovensko nebylo zákazníky převzato, čím vzniklí dost velké ztráty na poštovném. Slovenským zákazníkům omlouváme, děkujeme za pochopení a garantujeme okamžité vyexpedování objednávky po zaúčtování platby.
6) DODACÍ LHŮTA
Většinu zboží máme skladem. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně informovat o možném terminu dodáni výrobků.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
8) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním a udržováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vrácení zboží:
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním neporušeném a nepoškozeném obalu doručit zpět v uvedené lhůtě, a to buď osobním předáním, nebo zasláním poštou (určující je datum odeslání) na adresu reklamačního odděleni firmy: Mercury House s.r.o., 18200 Praha-8, V pěšinkách 384/12. Po obdržení vráceného zboží a zkontrolování stavu zboží a obalu vrátí prodávající obratem zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
Při vracení zboží v poškozeném obalu, který neumožní jeho další prodej, bude kupujícímu z vracené částky odečtena cena náhradního obalu. V případě korálkového závěsu 50,-Kč za přebalení do nové krabici.
Vrácená částka se bude rovnat kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (viz bod 5 balné a poštovné). Poštovné při vraceni zboží hradí kupující.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.